Nieuwe Hamelen-website

Sprookjes zijn de wereld nog niet uit.......

Nieuwe Hamelen-website

Berichtdoor Maarten » do 01 nov 2018, 19:02

Sinds gisteren zijn in verband met interne problemen de sites waarkeekjijvroegernaar.nl en dochtersites hamelen en oebele offline.
Maar niet getreurd, want ze komen terug!

De site over Hamelen (inclusief bestelformulier voor de cd box) staat nu al online op http://www.hamelen.net, de site over Oebele volgt in de nabije toekomst.
"Niemand weet, niemand weet, dat het repelsteeltje..."
Maarten
Admin

Re: Nieuwe Hamelen-website

Berichtdoor Samba-boy » vr 24 apr 2020, 20:53

Er mist wel flink wat informatie op de nieuwe site. Kunnen we op een bepaalde manier meehelpen de informatie van de oude site naar de nieuwe te migreren?
Samba-boy

Berichtdoor ArjanD » di 05 mei 2020, 21:53

Samba-boy schreef:Er mist wel flink wat informatie op de nieuwe site. Kunnen we op een bepaalde manier meehelpen de informatie van de oude site naar de nieuwe te migreren?

Het klopt dat de oude site nog niet helemaal is omgezet naar de nieuwe site. Het is meer werk dan ik had gedacht en door tijdgebrek zijn er de laatste tijd weinig aanvullingen geweest. Ik ga mijn best doen om wat vaker informatie toe te voegen...
ArjanD

Berichtdoor ArjanD » zo 31 mei 2020, 23:38

Belofte maakt schuld, afgelopen maand zijn deze pagina's toegevoegd: Oebele-Hamelen fandag, Tijdschriftartikelen, Liedjes (bijgewerkt), Uitgebracht op VHS en De Ultieme Verzamelbox.
ArjanD

Keer terug naar Hamelen