Nieuwe website Oebele

Dit forum gaat over die andere jeugdserie met het kinderkoor olv. Henk van der Velde....Hupsakee!

Re: Nieuwe website Oebele

Berichtdoor Mrs.Marsj » wo 24 okt 2012, 19:41

Ben al met de teksten bezig ! Merkte dat Jubilate een paar coupletten mist.. maar heb de originele teksten gevonden !! Dus ik stuur je straks alles per mail !
Mrs.Marsj

Berichtdoor GM1970 » wo 24 okt 2012, 23:04

De regel in "Alleen een jongen wil naar zee" moet zijn "Ze post de voetbalpool te laat"

Edit: ik zag dat de tekst inmiddels al was aangepast.
GM1970

Berichtdoor ArjanD » wo 24 okt 2012, 23:41

Bedankt voor de alle aanvullingen! He toe pappie staat er nu ook bij, Jubilate is aangevuld, alleen bij Vakantie wow ontbreken nog twee woorden.

Dat de Reumastichting vroeger een oliebollenkraam had wist ik inderdaad niet, dat verklaart de tekst.
ArjanD

Berichtdoor Margherita » vr 26 okt 2012, 18:08

Fantastisch al die songteksten! Sommige woorden interpreteer ik blijkbaar niet helemaal juist, maar vooruit... :D

Alleen even een vraagje: mist het Groot Oebeler Omniboek inderdaad in de media sectie, of kijk ik op de verkeerde plek?
De dichtstbijzijnde prinses in nood gaat voor!
Margherita

Berichtdoor ArjanD » za 27 okt 2012, 10:42

Margherita schreef:Alleen even een vraagje: mist het Groot Oebeler Omniboek inderdaad in de media sectie, of kijk ik op de verkeerde plek?

De rubrieken Songteksten en Media zijn nog niet compleet, maar Het groot oogverblindend Oebele omniboek nummer één - hoera staat er nu ook bij. Op de voorpagina van de site kun je zien welke vier items het laatst zijn toegevoegd. Ik heb daar ook een kort stukje over Joop Stokkermans gezet.
ArjanD

Berichtdoor ArjanD » za 08 dec 2018, 15:10

Na ruim twee jaar weer eens een bericht over Oebele...

Helaas is http://oebele.waarkeekjijvroegernaar.nl eind oktober gestopt maar er is nu wel een opvolger: http://www.oebele.net. Deze site is nog lang niet af maar de cd-box kan in ieder geval weer besteld worden.
ArjanD

Vorige

Keer terug naar Oebele