Augustus Rozegeur

Dit forum gaat over die andere jeugdserie met het kinderkoor olv. Henk van der Velde....Hupsakee!

Augustus Rozegeur

Berichtdoor Margherita » do 24 okt 2013, 20:14

Aan onze Oebelaars!

Zat ik me laatst ineens af te vragen. Ik heb de afgelopen twee jaar behoorlijk wat contact gehad met mensen van Oebele (en Hamelen). En nu viel het me ineens op dat ik van jullie (de koorleden) massa's gehoord heb over Wieteke van Dort, Willem Nijholt, Joop Stokkermans en Bram van Erkel; Ab Hofstee en Marjan Berk worden ook nog weleens aangehaald, maar over Augustus heb ik jullie volgens mij nooit gehoord. Ook op de dvd-special wordt er (voor zover ik me herinner) zo goed als niet over hem gesproken.

Dat maakte me ineens nieuwsgierig.

Is er een reden voor dit schijnbare vergeten? Leeft die man eigenlijk nog?

(En nou maar hopen dat ik niet een of ander wespennest overhoop haal... :D )
De dichtstbijzijnde prinses in nood gaat voor!
Margherita

Re: Augustus Rozegeur

Berichtdoor Maarten » do 24 okt 2013, 20:41

Margherita schreef:Aan onze Oebelaars!

Zat ik me laatst ineens af te vragen. Ik heb de afgelopen twee jaar behoorlijk wat contact gehad met mensen van Oebele (en Hamelen). En nu viel het me ineens op dat ik van jullie (de koorleden) massa's gehoord heb over Wieteke van Dort, Willem Nijholt, Joop Stokkermans en Bram van Erkel; Ab Hofstee en Marjan Berk worden ook nog weleens aangehaald, maar over Augustus heb ik jullie volgens mij nooit gehoord. Ook op de dvd-special wordt er (voor zover ik me herinner) zo goed als niet over hem gesproken.

Dat maakte me ineens nieuwsgierig.

Is er een reden voor dit schijnbare vergeten? Leeft die man eigenlijk nog?

(En nou maar hopen dat ik niet een of ander wespennest overhoop haal... :D )

Hij was in ieder geval bij de Oebele DVD Presentatie: http://www.kroll-fotografie.nl/index2.p ... p?id=58664[=]rubriek=1198
"Niemand weet, niemand weet, dat het repelsteeltje..."
Maarten
Admin

Berichtdoor Margherita » do 24 okt 2013, 22:10

Moest even zoeken, maar je hebt gelijk. Hij ziet er wel erg oud uit, vergeleken met de anderen.
Margherita

Berichtdoor Mrs.Marsj » vr 25 okt 2013, 11:27

En hij was ook op de reunie die we een tijdje voor de dvd presentatie hadden.
Een hele aardige en rustige man. Inderdaad wat ouder geworden, maar ja dat zijn we allemaal :-)
Ik heb niet 123 een anecdote over hem, maar vind zijn lied Iedereen kan een liedje zingen erg leuk !
Mrs.Marsj

Berichtdoor Margherita » di 29 okt 2013, 22:30

Thanks! Ik begon al te denken dat er misschien ook herrie met hem geweest over het een of ander, en dat hij daarom misschien 'doodgezwegen' werd...

Mijn favoriete liedje van hem is Alleen Een Jongen Wil Naar Zee. Maar Geef Mij M'n Paard is ook heerlijk om te zingen!
Margherita

Keer terug naar Oebele