oebele. Hamelen fandag

Dit forum gaat over die andere jeugdserie met het kinderkoor olv. Henk van der Velde....Hupsakee!

Re: oebele. Hamelen fandag

Berichtdoor Margherita » vr 11 apr 2014, 22:40

LOL Dat gebeurt ook wel met professionele cd's en dvd's: dat ze het op een gegeven moment gewoon niet meer doen, al is er geen krasje op te ontdekken.

Maar het idee vind ik zeker niet slecht. Gezien de te verwachten vrij kleine oplage zou dat wellicht zeker een optie zijn. Ik heb ook geen idee hoeveel zoiets kost (geen flauw idee zelfs), maar een fanproject is allicht een stuk goedkoper dan top professioneel werk.

En dan zet je de liedjes toch meteen in je laptop en je mp3 speler en een reservekopie op een usb stick? Dan moeten ze toch wel *ergens* goed bewaard blijven :D
De dichtstbijzijnde prinses in nood gaat voor!
Margherita

Berichtdoor Quadkwibus » za 12 apr 2014, 00:16

Een van de eerste Google resultaten is dit: http://www.dvdreplicatie.nl/prijzen/prijzen-cd-persen

1000 cd's aan 87 cent per stuk, voor geperste exemplaren. Als dat niet alleen maar promopraat is maar ook echt klopt, dan valt me dat eigenlijk reuze mee!

Ik geloof dat er in Amerika wel eens officiële USB-sticks zijn uitgebracht met dan bijvoorbeeld alles van The Beatles of Bob Dylan. Ik zeg maar zo: wat goed genoeg is voor de Beatles, is ook goed genoeg voor Oebele! ;-)
Quadkwibus

Berichtdoor lennartb » za 12 apr 2014, 07:33

En natuurlijk, een box met 100 liejdes op 4 cd's is leuk, maar als dat niet haalbaar is, dan misschien 2 cd's met 50 liedjes of 1 cd met 25 liedjes. Dat is altijd nog beter dan niks. In dat laatste geval natuurlijk alleen nieuw materiaal en zeker geen liedjes die ook al op de cd in de Oebele-box staan.

Ander mogelijkheid: de liedjescollectie als cd-rom met mp3's uitbrengen. Dit scheelt perskosten, maar dat zijn natuurlijk niet de enige kosten. Er is ook nog zoiets als buma/stemra rechten.

--
Lennart
lennartb

Berichtdoor Ria » vr 16 mei 2014, 07:52

Op mp3 of itunes is niet mogelijk.
Het is professioneel werk en daarom zitten we helaas aan regels vast.
Het zou anders een stuk goedkoper zijn geweest.

Wie weet lukt het nog om zoveel geld bij elkaar te krijgen.
Ria

Vorige

Keer terug naar Oebele