Oebele binnenkort op cd...? Doe mee!

Dit forum gaat over die andere jeugdserie met het kinderkoor olv. Henk van der Velde....Hupsakee!

Re: Oebele binnenkort op cd...? Doe mee!

Berichtdoor ArjanD » di 13 jan 2015, 22:47

Morgenavond, woensdag 14 januari, zijn Ria Tammer en ik te gast bij Radio Domino, de ziekenomroep van het Slotervaartziekenhuis en het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis in Amsterdam. De uitzending duurt van 20.00 tot 22.00 uur en staat helemaal in het teken van de Oebele cd-box. Het programma kan live beluisterd worden via Radio Domino (kies rechts 'Domino LIVE').

Later op de avond, van 22.30 tot 23.30 is Harrie Geelen te gast in het Radio 4-programma Opium.

De cd-box is inmiddels opgenomen in de collectie van de Centrale Discotheek, op de site kan van ieder liedje 30 seconden beluisterd worden.
ArjanD

Berichtdoor lennartb » vr 16 jan 2015, 19:49

Arjan, heel erg bedankt voor de tip.

Wie heeft woensdagavond de uitzending van Radio Domino geluisterd? Ik vond vooral de inbreng van Wieteke van Dort erg leuk, bijvoorbeeld het verhaal over de filmopname van "Vakantie op een paard". Je kunt hem denk ik niet terugluisteren via de site, maar ik heb hem in ieder geval opgenomen.

Binnenkort dus een prijsvraag op Waarkeekjijvroegernaar waarin je een gesigneerde box kunt winnen. Ik heb er al een, weliswaar zonder Willem Nijholt, maar wel met Harrie Geelen en Wieteke.

--
Lennart
lennartb

Berichtdoor ArjanD » do 05 feb 2015, 18:03

Wie de cd-box nog niet heeft of op zoek is naar een bijzonder exemplaar: deze maand verloten we 10 door Wieteke van Dort en Willem Nijholt gesigneerde exemplaren van de Oebele cd-box, kijk op Oebele of Waar Keek Jij Vroeger Naar.

Leek weetje: Wieteke heeft de boxen als eerste gesigneerd met "Veel liefs", Willem heeft daarom overal "kusje" bij zijn naam gezet.
ArjanD

Berichtdoor Margherita » za 07 feb 2015, 15:12

Arjan, dit is wel héél erg simpel, hoor. Alleen je naam en adres mailen en dan kun je al winnen? Maak er op zijn minst een echte prijsvraag van - een paar quizvragen of mensen laten schrijven wat ze het beste van Oebele vinden of zo - dan *win* je ten minste echt iets!
De dichtstbijzijnde prinses in nood gaat voor!
Margherita

Berichtdoor Quadkwibus » di 10 feb 2015, 01:52

Margherita schreef:Arjan, dit is wel héél erg simpel, hoor. Alleen je naam en adres mailen en dan kun je al winnen? Maak er op zijn minst een echte prijsvraag van - een paar quizvragen of mensen laten schrijven wat ze het beste van Oebele vinden of zo - dan *win* je ten minste echt iets!

Veel leuker nog is dat er nergens staat dat je maar één keer mee mag doen. Als je er dus als enige aan denkt tienduizend mailtjes te sturen, dan maak je een behoorlijke kans zo'n cd-box te winnen. :mrgreen: Maar goed, ik heb het braafjes bij één mail gehouden. ;)
Quadkwibus

Berichtdoor Quadkwibus » di 10 feb 2015, 01:57

lennartb schreef:
Wie heeft woensdagavond de uitzending van Radio Domino geluisterd?

Ik! En ook opgenomen, voor het archief. :-) Boeiende uitzending. Wat minder gelikt dan hoe het er bij de grote omroepjongens aan toe gaat, en dat maakt het eigenlijk allemaal gewoon veel leuker. Die grote jongens lijken zich er trouwens toch bijna uitsluitend mee bezig te houden voortdurend dezelfde plaatjes te draaien - ik heb er altijd al weinig naar geluisterd, maar de afgelopen tien jaar al helemaal niet meer...
Quadkwibus

Berichtdoor ArjanD » do 12 feb 2015, 22:38

Margherita schreef:Arjan, dit is wel héél erg simpel, hoor. Alleen je naam en adres mailen en dan kun je al winnen? Maak er op zijn minst een echte prijsvraag van - een paar quizvragen of mensen laten schrijven wat ze het beste van Oebele vinden of zo - dan *win* je ten minste echt iets!

We willen de actie zo laagdrempelig mogelijk houden. Het grappige is wel dat bij een aantal inzendingen mensen vermeld hebben waarom ze de box graag zouden willen winnen, dus net wat jij voorstelt.

Overigens staat in MAX magazine van deze week ook een lezersactie met de cd-box waarbij je alleen hoeft te bellen. De actie staat zelfs op de voorkant aangekondigd. Je kunt ook een formulier op de site van het omroepblad invullen.
Het artikel staat inmiddels op de Oebele-website.

Aanvulling 16 februari:
En nu ook met een kort YouTube-filmpje.
ArjanD

Berichtdoor ArjanD » do 27 okt 2016, 18:07

Voor wie het nog niet gezien heeft, ik heb een nieuw YouTube-filmpje gemaakt aan de hand van beeldfragmenten die niet geschikt waren voor de dvd/cd-box uit 2011.
ArjanD

Vorige

Keer terug naar Oebele