Oebele binnenkort op cd...? Doe mee!

Dit forum gaat over die andere jeugdserie met het kinderkoor olv. Henk van der Velde....Hupsakee!

Re: Oebele binnenkort op cd...? Doe mee!

Berichtdoor Samba-boy » za 18 okt 2014, 12:17

lennartb schreef:Ziet er mooi uit. Wordt het wel een standaard jewelcase? Ik zie dat aan het plaatje niet af, maar dat is sowieso geen echte foto van de echte box.

Op de site staat ook nog een (te klein dus onleesbaar) plaatje van de achterkant en ook alle relevante info waaronder de tracklist als tekst, dus wel leesbaar.

--
Lennart

Ik zie een grijs lijntje in het midden op de rug, daaropafgaand ga ik uit van een jewelbox ala Hamelen 4-CD. :)
Samba-boy

Berichtdoor ArjanD » za 18 okt 2014, 19:03

Inmiddels is het meeste werk voor de cd-box gedaan: het ontwerp en de masters zijn klaar en het hele project is aangemeld bij Stemra.
Het is niet gelukt om een afspraak over de productie te maken met GZ Media (het is een Tsjechisch bedrijf met een vertegenwoordiger in Nederland) en omdat we niet in tijdnood willen komen is er voor een ander bedrijf gekozen, Replifact Media. Hun offerte was vrijwel gelijk aan die van GZ Media. Replifact Media kan de cd-box op tijd produceren en leveren.

Het plaatje wat ik eerde postte moet inderdaad een multibox voorstellen (vergelijkbaar met de Hamelenbox) alleen wordt de Oebelebox zwart, dat is goedkoper.

Ons oorspronkelijk idee was om de cd-box via bol.com te verkopen, maar omdat bol.com standaard € 0,99 per item vraagt + 15% van de prijs = € 3,25 hebben we besloten de verkoop helemaal zelf te gaan doen. Eind deze maand komt er een bestelformulier op de Oebele-site staan. De kosten bedragen dan € 14,95 + verzendkosten, totaalbedrag waarschijnlijk € 19,00.
ArjanD

Berichtdoor lennartb » zo 19 okt 2014, 10:41

En is met Replifact Media nu ook daadwerkelijk een afspraak gemaakt (opdracht gegeven om te produceren)? Staat het nu zwart op wit dat zij voor 9 november gaan leveren?

Leverde de switch nog veel extra werk op omdat bijvoorbeeld de masters of het grafische ontwerp in een ander formaat moesten worden aangeleverd?

Hopen dat het echt een succes wordt!

--
Lennart
lennartb

Berichtdoor ArjanD » ma 20 okt 2014, 21:26

lennartb schreef:En is met Replifact Media nu ook daadwerkelijk een afspraak gemaakt (opdracht gegeven om te produceren)? Staat het nu zwart op wit dat zij voor 9 november gaan leveren?

Leverde de switch nog veel extra werk op omdat bijvoorbeeld de masters of het grafische ontwerp in een ander formaat moesten worden aangeleverd?

Hopen dat het echt een succes wordt!

Ja, de afspraken zijn gemaakt, Replifact zal ruim voor 9 november leveren, ze hebben de materialen inmiddels binnen.

De switch leverde geen problemen op omdat de box (een 'multibox') een standaardformaat is (voorkant, achterkant, 4 cd labels en een boekje van 12 pagina's).
ArjanD

Berichtdoor ArjanD » do 30 okt 2014, 16:02

Vanaf nu kan de cd-box besteld worden via het Bestelformulier op de website. De cd kost € 14,95 + € 2,80 verzendkosten = € 17,75. Dat is nog geen 18 cent per liedje!

Er is ook een nieuw YouTube-filmpje.
ArjanD

Berichtdoor lennartb » do 30 okt 2014, 18:28

Als je toch al op de fandag komt, dan hoef je de verzendkosten niet te betalen, dan is het nog maar 15 cent per liedje. Wel geld meenemen uiteraard.

Maak ons maar weer lekker met een nieuw Youtube filmpje. Geduld tot 9 november, wat is dat toch lastig!

Weer een ander stukje uit Hi Ha Hospitaal, maar niet het tussenstukje met "Iedereen is lief en leuk en sjouwt met mandarijnen" tot "Want wanneer je ziek bent heb je een strop", dat stukje van de melodie hebben de mensen nog steeds niet kunnen horen. Leuk voorspel heeft dat liedje ook nog. Ik denk dat die het eerst gedraaid gaat worden als ik de box heb.

--
Lennart
lennartb

Berichtdoor GM1970 » vr 31 okt 2014, 00:13

Wachten is natuurlijk lastig. Aan de andere kant: als we deze liedjes eenmaal hebben, dan is er nog maar weinig om naar uit te kijken
voor wat betreft Hamelen en Oebele. Dat geeft ook weer zo'n leeg gevoel... :D

Nou ja, dan maar wachten op bijvoorbeeld de liedjes uit de Stratemakeropzeeshow. :)
GM1970

Berichtdoor lennartb » vr 31 okt 2014, 07:32

GM1970 schreef:Wachten is natuurlijk lastig. Aan de andere kant: als we deze liedjes eenmaal hebben, dan is er nog maar weinig om naar uit te kijken
voor wat betreft Hamelen en Oebele. Dat geeft ook weer zo'n leeg gevoel... :D

Het is nog maar ruim een week wachten op die cd-box, maar de laatste loodjes wegen het zwaarst. Dan is nog steeds een groot deel van de liedjes van de lp's niet op cd uit. En voor de mensen die de Hamelen 4 cd box niet hebben, blijft er nog heel veel te wensen over.

GM1970 schreef:Nou ja, dan maar wachten op bijvoorbeeld de liedjes uit de Stratemakeropzeeshow. :)

Je hebt toch wel beide platen van De Stratenmakeropzeeshow? En de cd-box van Joost Prinsen uit 2003? Doe dan J.J. de Bom er ook maar bij. Verdere discussie hierover op het andere subforum.
lennartb

Berichtdoor GM1970 » vr 31 okt 2014, 09:17

lennartb schreef:Weer een ander stukje uit Hi Ha Hospitaal, maar niet het tussenstukje met "Iedereen is lief en leuk en sjouwt met mandarijnen" tot "Want wanneer je ziek bent heb je een strop", dat stukje van de melodie hebben de mensen nog steeds niet kunnen horen. Leuk voorspel heeft dat liedje ook nog. Ik denk dat die het eerst gedraaid gaat worden als ik de box heb

Als niemand de rest van het liedje nog heeft kunnen horen, hoe weet jij dan dat het voorspel leuk is? ;)
GM1970

Berichtdoor Margherita » vr 31 okt 2014, 10:37

En nog zo'n zalig lekkermakend videoclipje... Hoeveel nachtjes slapen nog? :D

Arjan: neem voor mij maar een cd mee op de fandag - scheelt portokosten, en dan kan ik hem ten minste direct meenemen!
De dichtstbijzijnde prinses in nood gaat voor!
Margherita

VorigeVolgende

Keer terug naar Oebele