Oebele binnenkort op cd...? Doe mee!

Dit forum gaat over die andere jeugdserie met het kinderkoor olv. Henk van der Velde....Hupsakee!

Re: Oebele binnenkort op cd...? Doe mee!

Berichtdoor lennartb » vr 31 okt 2014, 18:48

GM1970 schreef:
lennartb schreef:Weer een ander stukje uit Hi Ha Hospitaal, maar niet het tussenstukje met "Iedereen is lief en leuk en sjouwt met mandarijnen" tot "Want wanneer je ziek bent heb je een strop", dat stukje van de melodie hebben de mensen nog steeds niet kunnen horen. Leuk voorspel heeft dat liedje ook nog. Ik denk dat die het eerst gedraaid gaat worden als ik de box heb

Als niemand de rest van het liedje nog heeft kunnen horen, hoe weet jij dan dat het voorspel leuk is? ;)

Het is natuurlijk niet zo dat niemand de rest van het liedje heeft kunnen horen. Arjan, Ria en de technici bij The Source hebben het tot vervelens toe moeten aanhoren. Ook de koorleden (het plan was om het op de fandag te zingen) hebben het gerepeteerd. En als je in 1971 (ik was toen vier) je oren goed de kost had gegeven, had je het ook kunnen horen. Ik geef het maar toe: ik heb het ook al in zijn geheel gehoord en ik kan het zo meezingen. Ik vind het een fantastisch mooi nummer.

--
Lennart
lennartb

Berichtdoor Aart-Teun » di 04 nov 2014, 17:00

Grote verrassing:
Vandaag lag de cd-box van Oebele bij mij in de brievenbus! Fantastisch!
Ik had gedacht dat die pas op de fandag verkrijgbaar zou zijn.
Nu moet ik nog tijd zien te vinden om de cd's te draaien...
Aart-Teun

Berichtdoor GM1970 » di 04 nov 2014, 18:26

Ja, precies wat je zegt, Aart-Teun. Dat dacht ik ook. Ik ga straks maar eens beginnen, want ik moet ze voor zondag natuurlijk wel kennen...... :)
GM1970

Berichtdoor lennartb » di 04 nov 2014, 18:45

Ik denk dat de sponsors hem nu als eerste toegestuurd hebben gekregen. Ik heb de eerste cd nu in de speler (en stukjes van de andere al gehoord).

Echt helemaal top! Het is de spanning en het wachten waard geweest.

--
Lennart
lennartb

Berichtdoor ArjanD » do 06 nov 2014, 12:19

lennartb schreef:Ik denk dat de sponsors hem nu als eerste toegestuurd hebben gekregen.

Klopt, als dank voor het sponsoren. Als het goed is zat er ook een klein kaartje bij. :)
ArjanD

Berichtdoor lennartb » do 06 nov 2014, 18:42

Dat kaartje met "Dank voor uw bijdrage" zat er inderdaad bij. Ik heb nu alles gehoord en Wow!!! Geweldig!!!

--
Lennart
lennartb

Berichtdoor ArjanD » do 13 nov 2014, 22:26

Radio 5 besteedt komende week aandacht aan de cd-box.

Zaterdag 15 november: Wekker-Wakker, Omroep Max om 8.50 uur (interview met ondergetekende), website: http://www.wekkerwakker.nl/home/

Woensdag 19 november: Andermans Veren (onderdeel Arbeidsvitaminen), AVRO-TROS, om 11.30 uur, website: http://web.avrotros.nl/andermansveren/
ArjanD

Berichtdoor GM1970 » vr 14 nov 2014, 16:39

http://web.avrotros.nl/audioplayer/?p=p ... eren_22840

De wereld van de dieren is een wondere!
GM1970

Berichtdoor lennartb » za 15 nov 2014, 09:42

De uitzending van Wekker-Wakker heb ik nu ook gehoord. Om 8:45 interview met Arjan Doolaar door de telefoon. Hij heeft het ook nog over de cassettebandjes gehad, waar die liedjes vanaf kwamen. Gedraaid werd een klein fragmentje van "Oebele is Hupsakee" en daarna "Zou Sint Nicolaas". De uitzendingen zijn via de site terug te luisteren.

Volgens mij zei Jan Rietman Arjen in plaats van Arjan. Wij hadden vroeger op de zaak zowel een Arjan als een Arjen en het noemen van de juiste naam was heel belangrijk.

--
Lennart
lennartb

Berichtdoor lennartb » vr 28 nov 2014, 19:25

Volgende week wéér Oebele bij "Andermans Veren" op NPO Radio 5, thema Sinterklaas.

De podcast is nu al te downloaden. Vanaf 24:05 wordt wordt de box weer gepromoot. De sinterklaasliedjes "Wat zou Sinterklaas in de zomer doen" en "Als Sinterklaas verstandig was". Dat komt denk ik op woensdag echt op de radio tussen 11:30 en 11:40.

--
Lennart
lennartb

VorigeVolgende

Keer terug naar Oebele