Samba-boy schreef:Kick omhoog!
De Ja Zuster, Nee Zuster-website is inmiddels terziele.
Al ruim een jaar ofzo, erg jammer

Samba-boy schreef:Kick omhoog!
De Ja Zuster, Nee Zuster-website is inmiddels terziele.
Wesleyuitdeurne schreef:Ik heb geprobeerd om de beelden van Ja Zuster, Nee Zuster te bestellen bij Beeld en Geluid. Ik had ze helaas, als ik ze gekregen had, toch niet mogen delen met jullie vanwege auteursrechten. Helaas hebben de rechthebbenden geen toestemming gegeven aan Beeld en Geluid om de beelden te verstrekken, waarom weet ik niet. Je kunt de beelden dus helaas niet bestellen (proberen kan, maar de rechthebbenden geven dus geen toestemming). Mocht je dus ooit in Hilversum zijn, ga dan zeker hier op bezoek, want je mag gratis (zonder het museum) alles bekijken, ook deze beelden van Ja Zuster, Nee Zuster.
Maarten schreef:Wesleyuitdeurne schreef:Ik heb geprobeerd om de beelden van Ja Zuster, Nee Zuster te bestellen bij Beeld en Geluid. Ik had ze helaas, als ik ze gekregen had, toch niet mogen delen met jullie vanwege auteursrechten. Helaas hebben de rechthebbenden geen toestemming gegeven aan Beeld en Geluid om de beelden te verstrekken, waarom weet ik niet. Je kunt de beelden dus helaas niet bestellen (proberen kan, maar de rechthebbenden geven dus geen toestemming). Mocht je dus ooit in Hilversum zijn, ga dan zeker hier op bezoek, want je mag gratis (zonder het museum) alles bekijken, ook deze beelden van Ja Zuster, Nee Zuster.
De rechthebbende is de VARA in dit geval, en de laatste maanden geven die helaas bijna nooit meer toestemming om beelden voor privégebruik te bestellen. Geen idee waarom niet, ik heb het wel eens gevraagd maar nooit antwoord op gekregen.
Samba-boy schreef:Maarten schreef:Wesleyuitdeurne schreef:Ik heb geprobeerd om de beelden van Ja Zuster, Nee Zuster te bestellen bij Beeld en Geluid. Ik had ze helaas, als ik ze gekregen had, toch niet mogen delen met jullie vanwege auteursrechten. Helaas hebben de rechthebbenden geen toestemming gegeven aan Beeld en Geluid om de beelden te verstrekken, waarom weet ik niet. Je kunt de beelden dus helaas niet bestellen (proberen kan, maar de rechthebbenden geven dus geen toestemming). Mocht je dus ooit in Hilversum zijn, ga dan zeker hier op bezoek, want je mag gratis (zonder het museum) alles bekijken, ook deze beelden van Ja Zuster, Nee Zuster.
De rechthebbende is de VARA in dit geval, en de laatste maanden geven die helaas bijna nooit meer toestemming om beelden voor privégebruik te bestellen. Geen idee waarom niet, ik heb het wel eens gevraagd maar nooit antwoord op gekregen.
Doen ze al langer. Ik zal je het hele verhaal besparen, maar ik werd ook geweigerd toen ik (enkele jaren geleden al) iets bij B&G wilde opvragen wat van de VARA was.
Keer terug naar Overige Televisieseries
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast